even naar de palmbomen... :)

 

3 Juli vlieg ik naar Thailand om nog even een paar weken te relaxen.

Even wat luieren en nog wat zien waar ik nog niet ben geweest, bijv. de brug over the river kwai.....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Brug_over_de_Kwai

 

Je kan hier af en toe lezen wat er gebeurt.

tot.....

24 juni 

Toch nog maar even de regels voor corona nagekeken. Gelukkig maar want er moest toch nog wel iets gebeuren, hoewel de informatie op internet niet eensluidend was.
Dus beter iets te veel dan iets niet in orde.

Dus een thaipass, een verzekering en de corona-inentingen op papier...... 

het moet lukken

tot .....

zaterdag 2 juli

inchecken is gebeurd. Als nu de boeren echt tot  maandag wachten met acties bij schiphol, dan neem ik morgen de trein van 10.41 en ben ik maandag rond 2 uur in de middag in bangkok.....

tot....

 8 juli 

Ben in Hua Hin, en heb mij redelijk vermaakt. Beetje luieren, beetje eten, beetje zwemmen.

Met de scooter wat rondgereden en lekker gegeten.

Foto's zeggen meer dus kijk op fotopagina 1.

Tot.........

 

Je kan hier de trein niet missen!



Altijd handig om te weten.....


 

Er staan nog foto's van Thailand op fotopagina 2

14 juli 

Even  een kleine update, morgen meer. Ik zit ondertussen in Athene in Griekenland.

Thailand was warm, maar vooral drukkend. Hier is het ook warm maar beter.

 

Mijn buurvrouw(man?) Bij mijn hotelkamer.

 

 En daar is ze dan ..... Hella uit Griekenland, haar broer?, met losse handjes en strenge moeder en ja, als je zo'n vader hebt......  🙄😆



Hella
   

 Tot.......

Ben ondertussen weer thuis. Na in Athene een vlucht genomen te hebben met Ryanair naar Brussel,

3 kwartier vertraging met opstijgen, aankomen op Brussel Charleroi ( ik dacht Zaventem :)) , miste ik dus de aansluiting naar Emmen.

Dus om 11.30 uit Rotterdam mijn broer gebeld en daar was ik om 00.45 uur. In Nieuwegein. Nachtje geslapen en 's middags op donderdag weer thuis.

Lekker geslapen en nu maar even de blog bijwerken, een beetje.

Athene is wel een mooie stad met veel musea en natuurlijk een hoop oude rommel van 3-4000 jaar geleden.

Ik ben niet naar de Akropolis geweest... Ik stond beneden te kijken en zag de mensen in de warmte omhoog gaan en vond dat ik dat met mijn korte adempje maar niet moest doen.


Op de laatste dag hoorde ik dat er ook een lift was :)

Mar er was genoeg te zien, dus heb ik wat afgewandeld. Ik had een 5 dagen kaart voor de metro,bus en tram en daar heb ik goed gebruik van gemaakt.




 In een museum voor hedendaagse kunst hingen een aantal teksten aan de muur die mij wel aanspraken

 









Er komt nog een pagina met foto's van Athene.

 Voorlopig even geen gereis, eerst even het lijf weer tot de orde roepen.......

Tot............ 

Reacties